11/2/08

Excursió a Viladrau

Per fi una excursió!
Després d'un trimestre i mig, ha arribat la primera i esperada excursió. Aquests dos dies han donat molt de si. Hem tingut moltes estones de caminar, de gaudir del paisatge i la natura, de les Banyeres d'en Joan (oi, Anna?), de passar fred i, sobretot, de converses. I de barallar-nos amb la xemeneia de la casa per encendre el foc!

I també hem tingut moments de reflexionar sobre com viure el somni de Déu a l'esplai, quins moments ens han il·luminat la nostra fe durant els anys d'esplai, com preparem una celebració de la paraula i què hi ha al darrera. I hem pogut debatre sobre com reaccionar davant de situacions que ens podem trobar en el dia a dia de l'esplai.

I moltes coses més que no dic perquè no acabaria mai. Vaja, que aquesta excursió ha estat molt bé!

I vosaltres, què hi dieu?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola formació!!!!!!!!

Gran excursió... moltes rialles, estades davant del foc, activitats reflexives,.... en definitiva molts bons moments. Encara que caminessim lo seu, no ens vem cansar molt, i el paisatje recompensava tot el esforç. La parada en les roques i la cova de cavernicola, i també on vem veure aquella parella que anava amb un tandem per la montanya, va ser molt xula al igual que la que vem fer adalt de tot de la muntanya, i es que anavem per sobre dels núvols. Ah molt bona idea lo de la sopa, per la nit una sopa ven calantona sempre apateix.

Bé doncs espero que puguem fer més excursions tan o més xules que aquesta i que ens poguem coordinar per prepar la calçotada-costellada que hem de fer amb els 200€ dels pastissos.

Dewwwww i fins dissabte que ve.....

-/A. ROMEO/-

Anònim ha dit...

excursió que em va marcar realment!

m'ho vaig passar genial! un paisatge preciós!
les activitats van donar molt de si...personalment vaig gaudir moltíssim de la companyia de tots els presents, tot i que vaig trobar a faltar als que no van tenir la sort de poder venir... tot i això va ser la primera excursó, que em quedarà grabada... en serio...
gràcies a tots!

dit això...estic d'acord amb l'Anna de fer lo del sopar amb la sopeta calenta...és el millor que hi ha quan fa fred!

Bé doncs...ens veiem demà a l'esplai!

un petó!

MARiONA

Unknown ha dit...

L'esplai marca.

Realment un dia d'esplai cualsevol es nota, i mes una escursió on la convivencia es valora mol, esperem que la experiencia es pugui tornar a repetir el mes aviat posible aprenent tots una mica de tots^^ (ho vaig pasar genial).

Avui estic malalt i per aixo no he pogut anar i compartir nous moments amb tot vosaltres per aixo que e dedicat una part del temps d'aquesta tarda de disabte aborrida sense esplai per escriure al bloc.

espero que hagiu disfrutat i espero veureus a tots el disabte k ve^^ fins aviat

una abraçada

enric